Z deníku delegáta - typy klientů na dovolené


     Práce delegáta je úžasná věc, jíte zadarmo v luxusních hotelech, přidávat si chodíte zásadně jen krevety, válíte se na pláži, samozřejmě že za lehátko a slunečník neplatíte, všichni se na vás krásně usmívají, prostě práce snů.

    Vůbec nikomu nepřijde podezřelé, že delegát je nejbělejší, nejhubenější a nejvyschýzovanější osoba na ostrově. A nejrozmanitější fauna v destinaci jsou klienti...

To jsem se zas jednou stihla najíst

      Znalec- My už do Řecka jezdíme dvanáct let a tohle se nám tedy ještě nestalo
(reakce klientů na první setkání se švábem..)

Geografický expert- Maruška Vomáčková, co byla před deseti lety na Krétě, říkala, že to bylo jinak…
(stížnost na vybavení kuchyňky ve studiích na ostrově Kos)

Snílek- Zařiďte umístění toalety na pláži!
(a změňte teplotu vody, množství řas, směr větru a ty komáry..)

Rejpal- Ta pláž je dál než 150 metrů!
(Měřil jsem to, je to 200..)

 Vděčný dovolenkář- Jo hotel byl super, pojedeme zas!
(Ta protékající sprcha a záchod nevadí, nevyluxované koberce taky ne, snídaně nám chutná, jsme přece v Řecku..)

Velitel vesmíru- Vy nevíte, kdo já jsem!
(blbec…)

Super slušňák- Paní delegátko, já se strašně omlouvám, že otravuji, ale asi krvácím..
(extrémně slušní klienti..)

Miláčci- Paní delegátko, dejte si s náma!
(máme tu řízky, sekanou, okurky od dědy a slivovičku..)

Cestování zdar!

Chobotničky z Nissyrosu

Komentáře