Z deníku delegáta II.


Ležím na zadní sedačce svého mini vozítka a potím se jak turista u moře. Mám asi hodinku k dobru a tak se snažím dospat to celodenní na letiště- z letiště- na letiště- z letiště atd. Těším se na další informační schůzku, kdy zas budu muset všem vysvětlovat, že vozit z ČR obrovský slunečník na ostrov, kde neustále fučí je blbost. Stížnost, že se synátor při pokusu o jeho záchranu proletěl nad pláží, jak Mary Poppins se prostě jen směju.

Nějak takto si to představuji po šichtě :)


     Po cestě domů mě nijak nerozhodí dva pávi štrádující si to v protisměru. Odbočuji do zákazu vjezdu a snažím se nepřejet vlastní klienty. Parkuju na vyhrazeném místě, cože je bývalé políčko cibule, kterou jsem však již za své četné výjezdy stihla rozjezdit na marmeládu.

     Mám dojem, že již mírně smrdím. Nebaví mě pořád veškeré prádlo prát ručně v mrňavém umyvadle a tak se ptám domácí, kde je pračka. Pračka je rozbitá. Ale prý mohu použít tu její. Vytahuje šroubovák a oddělává víko, s mírnou obavou o firemní trička, tam hážu i ostatní hadry, silným a přesně mířeným kopem pračku zavírá. Po čtyřicetiminutovém cyklu vytahuje pračku ze zásuvky, nadzvedává hlavní poklop a zevnitř se snaží pračku otevřít. 
     A já obdivuju tuto řeckou ženu, že vaří na porouchaném vařiči, pere v polorozbité pračce, chodí do práce, uklízí dům sobě i všem dětem, vaří celé rodině a stejně se pořád usmívá. Já na jejím místě narvu manžela do pračky, děti zfackuju a jdu si sednout na víno do taverny.

No stress no worries, you are in Greece!


Komentáře