Nejčastěji kladené otázky+ upřímné odpovědi


Kdy se vrátíš?
Nikdy.

Však ti to rychle uteče žejo?
Víš co Sašo? Jdi do p*dele!

Co kluci?
Upřímně? Zlatí Češi…

Až se vrátíš, tak to oslavíme?
Jasně.

Co kredity?
Kredity budou stačit

Zvládáš zkoušky v cizím jazyce?
S přehledem. 
[Bože, celej tejden jsem zavřená v tom svým kamrlíku, špinavýho prádla mám tolik, že už ani nevidím podlahu. Učím se jako nikdy předtím, slovník mám ohlej a mastnej od čokolády, deprese k tomu a ostatní právě paří.]

Jak se ti tam líbí?
Velmi moc. Závidíš že?

Je tam draho?
Lidl je levný všude. Skoro.

Chybím ti?
No ani moc ne.

Stýská se ti?
Jo, ale je mi blbé říct, že jen po mém psovi.

Jé, řekni mi něco finsky/francouzsky?!
Už zase…


Po dlouhé době něco přidávám, jako takový předkrm, než se snad do konce tejdne dokopu přepsat další kousek svého debilníčku! :)

Jaké otázky iritují tebe? :D
Když můžeš, buď originální :D ;)

Komentáře